vilka är de huvudsakliga besåndsdelarna och vilka funktioner har dem?

Här var det ett tag sen jag var inne. Idag har jag i alla fall sovit i tretton timmar, kände mig ganska stolt när jag vaknade. Mindre stolt när jag kom på att jag inte kommer att kunna somna i natt.

Jaja, jag och Rillepille kastade i oss mat och sen åkte vi skitsnabbt hem till Ösmo, hämtade ett ton kläder in till stan och min naturkunskapsbok. Har ju prov imorn.

Åkte tillbaka till stan och mötte mamma, vi uppgraderade mitt busskort och sen fikade vi på cafét som vi inte gillar.

Åkte hem till Rillepille sen efter att ha ringt honom i en timme för att han inte skulle åka till träningen med min bok i bilen. Men jo, klart han gjorde. Varför åkte vi hem då kan man fråga sig?

Som tur var finns det en snäll Hultman som msnade över alla frågor till mig. Tack så mycket. The return of the true friend. Hon klarade även teoriprovet igår! Grattis Förmultman! Hultmania, Da Hult, Hultis, Hultkorv. Kärt barn har många namn vettu.

Och jag har tråkigt och borde plugga lite till men jag vill inte så jag bloggar. Inte för att det är superkul iofs.

Jag borde måla mina naglar. Och inte glömma min nagelfil hemma som jag har lagt ner 20 kronor på. Eller min sovlapp. Fuck. Glömde matkortet hemma också men enligt Hultmania ska vi få nya med gubbar på. Jag som gillade mitt gråa. Jag var typ den enda som hade kvar det. Det har aldrig svikit mig. Lovar att mitt nya kommer strula, det kommer säkert springa bort och gömma sig också. Dumma kort.

Och dumma naturkunskap. Jag hatar dig. Så sjukt mycket hatar jag dig.

Kommentarer
Postat av: Förmultman

Men agge bagge då!



Förmultman är mitt faVVo namn!

2010-01-12 @ 20:10:06
URL: http://hultkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0