should i stay or should i go?

Idag har jag umgåtts med min pappa hela dagen. Vi åkte först till Länna för att jag skulle få en ny telefon men det är en jäkla beställningsvara så den kommer om en vecka. Känns lagom surt, men det är bara en vecka.

Efter det åkte vi hela vägen till Nynäs och käkade frukost på Torsan. Hur stavar man? Thorsan? Så kanske det är. Jag åt en köttbullemacka, heehehehehe.

Efter det åkte vi och handlade mat och sprit hahahaahha.

Nu sitter jag i mitt rum och har sovit några timmar. Min lilla Gassi är skitjobbig och löper.

Hon skriker precis hela tiden och har nog hoppat upp och ner från min säng minst tjugo gånger. Tur att Disse är kastrerad.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Antingen följer jag med tjejerna ut ikväll, det vore riktigt kul faktiskt. MEN jag borde verkligen spara pengar och jag vill verkligen sova i Ösmo inatt. Jag kan också vara med min älsklingsrikard ikväll och det vore väldigt mysigt. Men han ska sova klockan tio eller nånting och det kommer inte jag att göra.

Dagens I-landsproblem. Ska jag gå ut eller ha en hemmakväll? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0