possibility

Jag fick mvg på mitt naturkunskapsprov! Känns asbra, plockade varenda mvg-poäng.

Nu ligger jag i Rikards säng och jag tror att jag är sjuk. Kände mimg sjuk imorse också men åkte ändå till skolan. Tog en ipren och så mådde jag lite bättre men nu mår jag bajs igen. Frågan är om man ska till skolan imorn, kan juändå vara ganska viktigt men jag vet inte. Är ju smart också att bli frisk till fredag då jag ska passa barnen och nya schemat på måndag. Vi får väl se hur det blir, hur jag känenr mig imorn.

Vi har i alla fall varit och sett New Moon på bio alldeles nyss. Det var roligt, men nu blir det inget mer bio för New Moon. Det var förhandsvisning på Snabba Cash på Rigoletto också och där stod vi och kände oss dumma coh skulle inte alls på förhandsvisningen.

Nää nu får det blir vänner, orkar inte plugga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0