London

LONDON BABY! Vi åker dit den 10 till den 13 april. För 200 spänn! Alltså det är sjukt bra och billigt.

Vi får dessutom alla dagar, vi åker tidigt på morgonen den 10e och sent på kvällen den 13e. TAGGAD!

Jag ska spara pengar och shoppa loss. Nu måste vi hitta var vi ska bo också... Men de går att hitta billigt, vi kan ta in på vandrarhem eller billoga B&B. Ja jag har googlat.

Enda superduperjättetråkiga är att jag åker bort på Rilles och min 3-årsdag. När jag släppte bomben ska han "okej" och fortsatte att titta på tv. Jag misstänkte genast någonting. Efter mycket tjat sa han att det var helt okej ja han lovade på sin mammas grav för han åker bort hela tiden.

Och det är sant. Han har spelat match på mina födelsedagar (minst en iaf). Vad spelar en dag hit eller dit för roll? Vi kan fira 3-år och två dagar istället! Jippie.

LONDON BABY!

Kommentarer
Postat av: Matilda

JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2010-01-18 @ 23:00:17
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: RibbidieRobbin

Åååååh jaaag vill också till Great Britain! Grattis till era treeee år också, det är coolt ju! :D

2010-01-19 @ 12:56:10
URL: http://robbbbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0