långa nätter

Hej har jag en blogg? Juste ja. Första inlägget för 2010, grattis till mig, tack så mycket.

Nyår var väl ganska bra, jag blir aldrig nöjd på nyår iofs..  Har nog aldrig varit med om ett superlyckat nyår med världens roligaste fest eller whatever. I år var i i alla fall hos Fröberg i Gustavsberg och käkade middag först. Jag, Mathilda och Hultman gjorde en sallad med feta och rödbetor till förätt, Frö, Leila och Jessica gjorde Potatisgratäng och Fläskfilé i svampsås till varmrätt och Sabina och Mika gjorde Pannacotta med hallonsås till efterrätt. Väldigt lyckat!

Sen runt tio drog vi till Lidingö hem till Jonull. Där var det inte så röj men jag var glad ändå! Vid tolvslaget hade vi bäst utsikt och såg ut över hela stan och alla raketer. Hoppas verkligen inte tolvslaget symbolerar 2010, för Pelle och deras skull. Stackarna fastnade i hissen över tolvslaget och lite till. Kan va därför det inte va så röj, hehe.

Vi drog i alla fall vid typ ett två nånting till Bagis hem till Jonte. Käkade mat och hade det bra. Gick i säkert en timme hem till Skarpnäck där vi sov.

Jag tycker att 2009 har varit ett bra år. Hade inte gjort nånting annorlunda!

Kom hem nu Matilda och mys med mig =))))))))))

Kommentarer
Postat av: Anonym

jak är ju hemaaaaaa när ska vi leka?!

2010-01-04 @ 16:07:53
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0