kalla blickar kalla kårar

Jag sa ju att jag inte skulle kunna sova i natt. Dumma dumma.

Snäll Rikard dock för nu har jag alla vänner-avsnitt, alla O.C och lite sånt. Tack.

Kan vara därför jag inte har somnat, nu har jag ju serier att titta på.

Rikard snarkar och nu ligger han och trycker ut mig ur sängen. Han trycker och trycker tills jag måste flytta på mig.  Då snarkarhanlitetill och sen vänder han sig om. Då slår jag lite. "FAN va taskig du är" säger han då. Man ba jahapp, tack. Du var dum först.

Jag har ont i halsen men jag vill inte vara sjuk, varför vet jag inte riktigt för det är ganska mysigt att vara sjuk. Nu kommer jag säkert få svinis och inte tycka att det är så mysigt längre...

Jag ska upp skittigigt imorn, 10.30. Kommer inte ens få sova åtta timmar. Jäkla skit. Haha 10.30 är väl inte ens tidigt, försomliga är det sovmorgon. Twisted schema jag har men snart blire nytt. 

Nu snarkar jag igen. Och nu behärskar jag mig och tänker att nu ska jag vara snäll och låtahonom vara, jag kommer öve ljudet. Men sen känner jag hur knuffen laddas automatiskt  och så vips så puttas jag.

HAHA jag stängde igen hans mun också det var jetekul. hahaha. Jag satt upp och tittade påvänner. Så lägger han sig på rygg och öppnar munnen. Han snarkar alltid som värst på rygg. Så börjar det. men då smällde jag igen hans käkar. OJOJOJ vilka problem han fick då, jag kände hur han försökte öppna munnen för att snarka men sörru det gick visst inte. han kunde verkligen inte förstå varför det inte gick tills jag började asgarva så han vaknade till lite.

Om ni tycker att jag är elak mot min pojkvän - jag är värre egentligen! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0