im starting with the man in the mirror

Nu har jag gjort klart min essä och responsen så det känns skönt! Nu är det bara naturkunskapen och foto väl? Aa och mina rester då...

Igår fick vi biljetterna till skivan! Det står fel på dom, haha. Det står att vi går i 3S. Det roliga är att Hultman sa "F som i FILIP" vad tänkte han? "S som i SILIP"??

Det är snökaos ute och egentligen känner jag för att göra nånting men jag vet inte vad! Känner mig väldigt trött på mitt liv just nu, känns som att det är samma sak hela tiden. Skola, hem till Årsta, plugga eller titta serie, Rikard kommer hem, vi äter middag sen sover vi. Jahapp.

Jaja imorn ska vi fota i alla fall. Östermalmstorg klockan tolv alla! Jobbigt för Frö som har så himla långt då........... Hehe.

Kommentarer
Postat av: L

silip hahahahhahahhah

2010-01-29 @ 13:15:36
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0