i'll be there for you

Iadg har varit världens längsta dag. Började 08.30 och slutade 16.30. Vi har gjort ganska mycket svenska och så nu iaf så det känns skönt. Hitills har vi inga läxor, ytom att tänka på djuret på religionen, haha.

Alltså det är så knäppt. Igår världens konstigaste film och idag en konstig lektion. Hitills ingenting om religioner, men däremot har vi spelat upp teater, andats djupa andetag, alltså avslappning. Sen skulle vi tänka på ett djur eller nåt. Och till nästa gång ska vi tagit reda på vad djuret har för egenskaper och vad den är bra på.

Jahapp. Ingenting om kristendom, judendom eller whatever? Hade ju sett fram emot religiooooon.

London blir förresten liiite dyrare än vad jag tänkte. 1500 för flyg tur och retur och boende iknl. frukost. Sen äre mat, dricka om vi ska ut och lite sånt kul. Och shopping såklaaaart.

Har jag sagt att jag är taggad?

Idag har varit en konstig dag, alla har varit konstiga och gjort fula miner hela dagen så mitt inlägg är lite konstigt men det är helt okej.

Nu ska jag googla kaniner (det var mitt djur, hahaha) och titta på Vänner. Possss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0