i don't wanna runaway

Ja men hej jag försov mig idag igen. Men om jag försover mig imorn blir jag arg med tanke på att vi har sovmorgon imorn. Har iaf missat två av två reiligonslektioner i veckan. Inte bra inte braaa.

Idag på svenskan hade vi iaf högskoleprovet, ordbetydelse. Helvete va svårt det var! Jag som trodde jag kunde det svenska språket men vissa ord hade jag inte ens hört talas om liksom. Fick iaf 20/40 näst bäst i klassen, haha. Mika den skithögen var bäst.

Jag har fikat scones idag också, som Matilda tipsade om förut =) Det var gott men jag fick in marmelad också till min cream cheese men det var faktiskt gott!

Nu ska jag egentligen göra svenskan men det kan jag inte för jag har inte min artikel hemma. That sucks. Jag får titta på vänner istället. Livet är hårt mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0