hej på dig

Hej vänner! Jag har träningsvärk typ i benen, men ni som känner mig vet att jag inte kan ha gjort nåt ansträngande... Konstigt.

Igår var en sjukt jobbig dag. Vi fotade på Östermalm och det var så kallt så till slut kände jag inte mina tår. Dom kunde ha gått av och det hade inte märkts. Åkte till familjen sen och skulle hämta barnen, ännu mer kallt. Jag dog typ nästan och det är så halt så det är stört. Hatar Lindingös backar.......

Och Dilip var jätteledsen hela eftermiddagen och grät hela tiden och jag var dummast i världen. Jobbigt värre.

Rille skjutsade hem mig sen vi åt hamburgare och käkade godis och sen åkte vi hem till honom och sov.

Han masserade mig också och helvete va ont jag har i ryggen idag. Hoppas att det är värt det bara, hehehhe.

Nu ska jag kanske platta håret för jag somnade med blött hår igår. Seeeen ska jag lekis med Mattis. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0