go ahead and say what you wanna say

Godmorgon! Jag var uppe med tuppen idag. Vaknade till och typ försökte tvinga mig själv att somna om eftersom man aldrig vet när man får sova nästa gång, och när jag till slut inte kunde sova längre tittade jag på klockan. Då var hon halv elva. Liksom shit jag undrar när jag vaknade första gången.

Nu har min bebis lämnat mig förresten. Han är i Ystad och spelar handboll. Med bebis menar jag jättebebis som är dubbelt så stor som jag, nej trippelt.

Igår var jag barnvakt i alla fall, det var mysigt. Blev lite sent, var inte hemma förrän halv elva. Men mamma var uppe och vi tittade lite på tv. Hon sa i alla fall att jag inte får London i studentpresent men att jag däremot får sponsring ändå! Så det är la braaa.

Ikväll ska vi till Linda och det suger lite. Det tar max en halvtimme att köra till Linda från mig med bil men kollektivtrafiken VILL verkligen inte samarbeta för det tar två timmar och 25 minuter om man ska åka med SL. Sååå jag måste bestämma var jag ska sova innan jag bestämmer om jag ska dit.

Tack och hej nu ska jag leta upp frukost och eventuellt baka muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0