even if i do it's not because of you

Hej jag är sämst på att komma upp på morgonen... Försov mig idag men snart ska jag gå upp och fixa moi, ska till barnen.

I lördags var alla hos Linda, eller nästan alla. Det var jättemysigt, först lagade vi god mat och sen drack vi supergoda och fina drinkar. Jag klippte Mathilda och Sabina ocksååååå. Vi tittade på Hope for Haiti och hade det myyysigt.

Min pappi kom och hämtade mig sen, väldigt snelt av honom.

Igår låg jag med datorn på magen hela dagen, det var så skönt. Tittade på OC hela dagen och faan va bra det är, men usch va fula kläder alla har!

Färgade håret också men det blev inte så bra, måste ha silverschampooooooo.

Aja nu ska jag leta efter nåt ätbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0