är det bara jag som skrattar?

Japp jag blev sjuk. Jag har haft feber och ont i min lilla lilla hals. Stackars lilla lilla mig. Jag har tyckt jättesynd om mig och det har Rikard med, vilket har varit väldigt mysigt faktiskt. Han har kallat mig "skruttan" ahhahaha. Sen har han köpt glass och halsisar och Ipren och han har till och med låtit mig låna hans externa hårddiskar så att jag kan ha full tillgång till Vänner och OC.

Han har lagat min mat, stoppat in termometern i munnen på mig, bäddat och fixat och donat. Helt enkelt varit världens underbaraste pojkis. Sen upptäckte han och jag till min förskräckelse att jag började känna mig bättre i morse...

Han har då klagat på alla mina kläder som ligger över och kolla på mitt paraply som har legat där i månader och vet du skillnaden mellan mig och dig det är att jag tar undan saker efter mig.

Det är det värsta med att känna sig bättre, man är inte "skruttan" längre utan snarare "den där jävla tjejen som stökar ner".

Nu blir det ett kanonlångt inlägg men jag måste berätta om Stefan min systers pojkvän. Ja, alltså ni vet Stefan min systers pojkvän? Han är i alla fall i Alperna och har varit där i en vecka med grabbgänget och haft det roligt. I alla fall i fredags eller vad det nu kan ha varit så på kvällen hade dom nog trevligt och så. Sen kom nån på idén att köra armbrytning.

Först körde Stefan och alla andra med höger arm och Stefan vann alla gånger. Sen körde alla med vänster hand och då bröt Stefan armen. Alltså det är så hemskt men ändå måste man fnissa lite lite lite åt att han bröt armen under en armbrytningsmatch. Förstår ni????

Vad som är mindre kul är att han befinner sig i Frankrike, hans arm är helt av, hans försäkring strulade så han fick inte opereras förrän det löste sig vilket tog ett dygn, han kan inte åka hem med alla andra utan måste boka om till typ tre dagar senare för att han måste tydligen va på fransk rehablitering. Han går dessutom sista året på sin högskola och hans EX-jobb börjar på måndag som är superviktigt och han kommer inte hem förrän minst på tisdag.

Han har dessutom åkt med hela gänget från Uppsala sen är det en kompis från Nynäs som har åkt med honom. Så han (kompisen) måste åka hem utan honom med Stefans andra kompisar och sen bli upplockad av Stefans föräldrar på Arlanda. Fatta va jobbigt för kompisen också och va jobbigt Stefan måste tycka att det är. Jag tycker så himla synd om honom och då plötsligt är det inte alls så roligt längre.

Tills man kommer på att ham bröt armen under armbrytning. Neeeej förlåt...........

Kommentarer
Postat av: Hult

Alltså förlåt men jag sitter här och asgarvar xD

HAHAHHAHA Fan va pinsamt för honom att bryta armen i armbrytning!

2010-01-17 @ 13:26:25
URL: http://hultkvinna.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ahahahahahhahahhaa fööööööööörlåt men jag garvar också högt, på jobbet!



hahahahahah men samtidigt fan va jobbig sitts! Stackarn!!

2010-01-19 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0