walkin my way down town

Helgen har varit hur bra som helst! Ifredags var jag hos min mormor, det var jättemysigt att få träffa henne igen. Vi käkade mat och godis och sockerkaka, haha! I lördags så var jag med min älskling Rikard. Vi firade alla hjärtans dag en dag för tidigt för han hade match på söndagen...

Vi åt på Vapiano i Gamla Stan och det var jättemysigt och jättehärligt och inte alls dyrt!

På söndagen var jag med alla klassisar plus Matilda och Wikki haha och såg Valentines Day. Den var jetebraaa, jag är en sucker för såna här filmer. Precis vad man förväntade sig av den. Efteråt begav sig fyra tappra riddare till Hammarbybacken för att åka pulka. Det var jag, Sabina, Mathilda och Hultman. Vi hade tyvärr ingen pulka så vi åkte på sopsäckar.

Helvete va kul det var och va blöt jag blev!

Nu idag, just denna dag, just eller snart denna minut, kanske kanske, jag ska unna mig posh24. Ska jag? Ja jag tror det.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0