sweet dream

Jag har aldrig haft en sån här utekväll. Stavas G A L E N!!! Fy satan va roligt det var ändå! Vi åkte till Collage, hängde där lite, kom in i VIPen, hängde lite med äsch det låter så töntigt om jag skriver om det... Men skitsamma.

VIPen på Collage var najs! Collage var bra förutom musiken då, lite för mycket house. Allting var vitt (förvånande) och såna där stoa champangeflaskor kom farande överallt. I VIPen finns ännu en VIP, haha det är stört. Där såg dom inte ut att ha så roligt i alla fall, dom typ satt ner och tittade lite och så var det en jätteknasig kille som stod upp och busvisslade hela tiden. Jag och Matilda blev i alla fall inbjudna till VIPVIPen hahaha men vi var där i tre sekunder.

Senare träffade vi Knappen och Hakim som vi dansade lite med, jag tänkte "hahaha det här ska jag berätta för alla sen" men det överträffades hela tiden, slutade i alla fall med att vi tog en taxi hem till Hakim för efterfest.

Åkte hem sen, eller är hos Mattis just nu och ska snart bege mig till Ösmo, får se hur lång tid det tar bara idag...

Kvällen var i alla fall skitkul och nu ska jag nog klä på mig. Byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0