sometimes i'm a superstar

Idag är inte en bra dag. Jag fick idag den där gästen som kommer varje månad. Okej MENS! Hatar det ordet heheheh. mmm hemma hos Mathilda i alla fall. Mmm jag hade inget skydd med mig... Men som tur var så hade Mathilda! =)

Sen dog min telefon också för jag har noll komma noll noll batteri på telefonen pch jag har en LG så ingen kan låna mig en laddare. Jag ska efter skolan direkt hem till barnvaktsfamiljen och sen hem på momangen till mormor. Jag hinner alltså inte hämta min laddare. Suger stenhårt.

Men en positiv sak är att min ipren har börjat verka nu!

En till negativ sak är att just nu har jag foto c. Och vi har fått en fördjupningsuppgift, antar att det är typ betygsavgörande. Och man kan fota precis vad man vill inom temat framtid. Jahapp. Tack för informationen men vad fan ska jag fota? Det ska vi sitta och klura ut nu.

Ja men va bra och nästa vecka ska vi ha kommit nånstans! Puss hej nu ska jag fråga Matte och vi ska äta frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0