just might get it

Mm hela min umgängeskrets är typ sjuka, haha. Jag är också sjuk nu, tack Gud. Hade feber igår men idag har jag nog ingen. Däremot känner jag mig jätteyr och så hostar jag hela tiden. Men man ska inte klaga för det, klockan 15.49 åker jag härifrån för att passa mina barn. Jag är tapper, jag vet.

Jag drömde nåt jättekonstigt om Mogi förresten, bloggaren. Hon är ju jätterik, men tydligen var hon inte det och hon snodde min jacka. Den dumma tjejen alltså...

Drömde någonting om nån konstig lada också, det var typ nån marknad i den.

Jag vet inte om det är sjuklingdrömmar för igår natt drömde jag om att mammas jobbarkompis man hade vart otrogen. Vem är det liksom?

Jaja, nu ska jag ligga i längen och inte göra någonting tills jag måste gå upp. Vill inteeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0