i've got my first real sixstring

Ofta klockan bara är halv tre, jag skulle kunna gå och lägga mig för natten nu... Idag gick vi upp vid nio och åkte skridskor i Kungsan! Det var väl sådär, mina skridskor var alldeles för stora för mig och jag kan verkligen inte åka heller. Jag är en jättefegis men alla andra var duktiga, haha!

Sen åt vi lite på max och sen köpte jag ett fint naglack! Nagellack? Vad säger man?

Rille borde komma snart tycker jag och jag fryser jetemycket men jag orkar inte hämta täcke och jag ska vara själv till klockan nio idag. Det är väldigt synd om mig idag tydligen.

Nä nu ska jag nog kolla på vänner eller greys eller läsa. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0