in the name of love

Nu är jag hemma igen och två skor rikare! Sprang runt som en tok bland alla skoaffärer men hittade inga bra. Hittade iofs ett par jäkligt snygga skor på Din Sko men 38an var liiite för stor och dessutom var klacken jäkligt smal och det är inte snyggt att vingla, haha. Tittade alla affärer, sen kom jag på att Belle Shoes finns.

Försökte tänka ut var den närmaste låg (jag var i tcen) men kunde inte komma på nån. Mindes att jag och Mattis shoppade där i somras och var i nån först men sen åkte till slussen. Kunde verkligen inte komma på var den låg, haha. Så jag åkte till slussen och såklart när jag var där kom jag på att den låg ungefär 20 meter från där jag hade varit, haha. Jaja, skor fyndade jag i alla fall, 100 kr/paret. Vet bara inte vilka jag ska ha ikväll.

Nu har jag kommit på vad jag ska ha på mig i alla fall och snart ska jag duscha. Orkade inte göra det imorse utan drog på mig en mysse och gick.

Mot duschen och vidareeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0