i don't want no scrubs

Mmmmm jag har försovit mig hela veckan och det suger. Skitmycket suger det men vad ska man göra.

Nu har jag redigerat klart alla bilder i alla fall, så nu har jag typ slutat.

Igår var en bra kväll, jag och Mathilda projektarbetade och tittade på Oliver&Gänget med Fro och Hult. Väldigt mysigt. Mindre mydigt att Mathildas lillebror är så retig. Han är verkligen den ultimata irriterande lillebrorsan (haha förlåt Mathilda, hahahah). Han drev i alla fall med sin kompis och sa att jag tyckte han va snygg eller va fan det nu var och nu har han försökt addat mig på FB. Nej tack! 93or alltså...

Nu ska jag gå och lämna mina modellreleaser till Andra Anna så vi seeees pusss hejjjjj.

Juste jag såg sjukaste klippet på en äckligt  störd kille som kastade ned sin hund över en bro. Hur kan man va så hemsk? Och va är det för vänner som filmar allting istället för att stoppa honom???? Hunden dog och killen fick 8 månaders fängelse. Vafan hjälper det liksom. Usch nu får jag ont i magen. Stackars lilla hund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0