hes gotta be strong

Jag drömde jättekonstig dröm inatt. Såg mitt blogginlägg om att jag skulle göra om min header och så drömde jag att jag klickade in på min blogg så var den omgjord. Men det var inte av mig och det var inte jag på headern heller. Skumt.

Drömde nåt om gruskastare och lite annat skoj. Såg filmen Trubbel i Paradiset igår med Malin Åkerman och Charlotte från SATC. Den var bra, lite tråkig dock. Det var inte direkt världens roligaste komedi men man slapp tänka i alla fall.

Nu sitter jag med handduken i håret och ska snart föna det, Mikis är på väg hit. Hon åkte för en timme sen och det tar inte så lång tid, misstänker att hon är vilse. Försökte ringa förut men jag hörde bara bilradion... Får väl försöka på nytt innan hon hamnar på Torö!

Hejdå era gamla gubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0