give me your hand

Hej nu har jag precis duschat av all färg från min kropp, Rille fick skrubba haha. Jag hjälpte Hult med hennes projektarbete idag och det gick inte bort in school men nu är det pust väck!

Btw klassisar, jag tittade lite på hotell idag och hittade ett bra! City Hotel heter det och 2,2 km från stadens centrum. Kostar 930 kr per natt per rum och då är det två bäddar. Men så står det att varje rum inkluderar extrasängar. Betyder det tre sängar då? För i såna fall blir det 930/pers för tre dagar och det är sjutk najs! Hittade lite fina bilder också och alla som har kommenterat om hotellet var nöjda =)

Sååå jag tycker att vi bokar snarast, måste inte boka detta hotell men vi måste boka ett hotell.

Jag måste måla mina naglar så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0