där jag nästan alltid satt med pensionärerna under båtsäsongen

Jag måste köpa mig ett par skor till ikväll, har ju bara stövlar och converse inne i lägenheten och det vill jag icke ha ikväll. Vi ska fira Mattis som har fyllt 18!!! Blir middag hos henne och sen Collage! Känner på mig att det kommer bli rrroligt.

Vet bara inte vad jag ska ha på mig heller men det får Mattis avgöra sen, har två grejjor att välja mellan.

Det var meningen att jag skulle jobba idag med men som ställde in. Whyyy? Dom ställer alltid in... Jaja, fick 500 kronor i alla fall så nu kan jag köpa skor hehehe. Men vill inte ta mig ut i kylan.

Jaja nu ska jag väl hoppa in i en dusch tror jag.

C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D:D:D

2010-02-19 @ 13:20:13
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0