and you can see man heart

HEJHEJ! Jag sitter i skolan fast jag har lov, men vad gör man inte för sitt projektarbete???????
Jag är jetetrött och borde egentligen inte blogga, känner hur min konstighet vill fram. Jag ska väl fortsätta att redigera ASTRÅKIGA bilder! Alltså bilderna är väl bra till projektet men det är så jävla trrrrrråkigt att redigera bild efter bild på samma sak, enda skillnaden är att tråden är annorlunda.

Imorn har vi avskedsmiddag för mi hermana. Hon åker på måndag jag gråter inombords. Fast en positiv sak med att hon åker är att jag kan sno hennes jetesköna tofflor utan att hon blir arg. Hon kanske blir arg men vad ska hon göra borta i Thailand liksssssåm.

Nee nu måste jag göra nånting innan jag blir tokig! Hejsvejs.

Ps. Snusk-Robert hälsar till Hultman.

Kommentarer
Postat av: Hult

HÄJ HÄJ!

2010-02-26 @ 17:15:42
URL: http://hultkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0