vi har ett uppdrag det här kan bli en tuff dag men vi är på topp håll ut

Jag är uppe innan tuppen till och med idag! Eller nej jag vaknade kl 8.30 men det känns som cptidigt för jag var trött. Fast igår så ringde inte mitt alarm och idag så var det ASLÅGT! Man fick typ anstränga sig för att höra mina jävla kuckeliku signaler, och så ska det ju inte vara. Vilken tur att jag i sömnen idag bestämde mig för att undersöka om mitt alarm skulle ringa, annars hade jag inte fått några böcker idag. Jag var och mötte en tjej för att byta böcker inför min nya didaktikkurs! Tio böcker, tjoflöjt! Var glada att ni inte pluggar så ni kan spendera pengar på nåt annat än astråkiga engelska böcker...

Igår var jag hemma hos min systeryster och bakade lussebullar och lyssnade på julmusik. Det var möösigt. Sen mötte jag Mathilda så åkte vi till el amir (HAHA) och spelade biljard. Jag vann. Vi var båda hur jäkla bra som helst!

Nu väckte jag Mattepatte nyss, vi ska ut med hundisen innan jag har skola, nya kursen har ju eftermiddagsseminareir, va kul! Fast en bra grej är ju att det är mindre risk att jag försover mig när det är på eftermiddagen.

Näe nu ska jag läsa bloggar hejdooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0