you say it best

Hejhej hemskt mycket hejhejehej!

Igår var en väldigt bra dag. Jobbade över dock, men det gjorde ingenting för mina bebisar var söta. Rille slutade tidigt för en gång skull och var hemma redan vid nio!!! Dock var jag hos honom vid tio typ.

Och vad möter jag när jag kommer in till hans hem? Jo världens gulligaste prins seriöst! I ugnen stod vitlöksbröd på värmning, maten var klar och jag gfick absolut inte titta i kylen. Det var ljus överrallt (jag älskar levande ljus och ibland tänder jag för att vi ska ha det mysigt men då brukar Rikard inte ens märka skiten så jag har slutat) jättefint dukat, vin i glasen och självklart romantiska låtar i stereon.

Vem har lärt min pojkvän att vara sådär gullig? Jag undrar för jag vill ge denne ett pris. Seriöst.

Ikväll ska jag ut! Jag är ganska taggad men mindre taggad på att fixa mig själv.. Var mindre taggad på att äta middag själv idag också och klev av i Liljeholmen där Donken uppenbarade sig för mig.

Jag tänkte att jag skulle vara mindre ensam om jag åt middag ensam på Donken, men det fick jag inte! Tjejen i kassan tog för givet att jag skulle ta med mig maten eftersom jag var själv så då vare bara att snällt ta min påse och gå ut igen.

Nu är jag mätt. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0