why oh why is my cat dead couldn't that chrysler have hit me instead

Jag bråkade nyss med Rikard. Fast han gjorde ingenting, han ville bara hjälpa, haha. Mitt humör är på topp just nu och jag kan bara tala om att det är skitjobbigt att sluta röka.

För det är det jag håller på med. Helvete vad jobbigt det är. Folk snackar om tre dagar sen är det värsta över, MYASS! Jag gråter för ingenting, igår grät jag för att jag ville ha pizza och Rikard ville inte ha det. Jag blir skitförbannad för ingenting, som för fem sekunder sen när jag inte kunde hitta "avancerad sök" på nya jävla sl.se. Och så känner jag mig som världens ensammaste människa, haha.
Och så äter jag hela tiden men det gör ingenting för det är gott, hahahahha.

Fast det är också skönt, för nu kan vi pussas utan att det är jobbigt. Inte för att det har varit jobbigt för min del innan, men för hans del.

Fast när jag går förbi nån med cigg så blir jag avis och så röksugen så det är helt sjukt. Men varför vill jag så gärna ha den där ciggen som nån annan suger på. Alltså varför vill jag ha den? Äsch jag vet inte skitsamma i alla fall.

Nu ska jag äta pizza tjoho!

Kommentarer
Postat av: L

you can do it!

2010-08-04 @ 21:35:28
URL: http://fulsepe.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Fy faaaaan va grym du är!!! Shit Angelica, jag beundrar dig!

2010-08-05 @ 14:11:28
Postat av: Sabina

Du kan klara det här! pepppepp!

2010-08-05 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0