så länge det finns människor som älskar

Hejhej! Jag har inte bloggat på länge. Jag har varit upptagen med en urinvägsinfektion som ville hälsa på sådär på helgen. Och det passade ju mig alldeles utmärkt eftersom jag var ute på Sommar då jag fick den och skulle på kräftskiva dagen efter.

Nu mår jag bättre i alla fall. Jag har jobbat idag. Hos Maria. Jag ska jobba imorn med. Hej pengar hej!

I helgen flyttar min systeryster. Och på lördag är det bartömning på Frejas. Kul tycker jag eftersom jag inte har varit där på länge. Innan Gotland tror jag.

Nu ska jag försöka sova. Nattnatt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var aslänge sen vi lekte :(

2010-08-25 @ 09:59:55
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vet inte om jag ska till Freja faktiksttt :) Har inte planerat det men det lär väl bli sååå? Haha men jag är osäker på om jag ska dricka då alltså, iaf så mycket :(( Men jag vill gärna supa ner dig!

2010-08-26 @ 12:19:02
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0