gonna look like cupid

Hej hej! Första gången jag sitter vid en dator på länge känns det som.. Helgen har varit braa, i fredags shoppade jag ett par klackar som var fiiiina, sen passade jag barn, sen åkte jag till Mika och drack ett glas vin, sen drog vi till Theos med Hult och Linda, sen kom Rille och Ralle (haha) och Basse, sen shottade vi (?) sen tog vi taxi till Spyan (haha igen inom parantes) sen var jag full och ville hem sen tog vi taxi hem. Det var en riktigt lyckad kväll tycker jag och som vanligt fick jag mitt straff efter, med en rejäl bakfylla...

Så då parkerade jag i soffan på lördagen och kollade på film hela dagen och hela kvällen tills jag somnade.

På söndagen lekte jag med Nattis, vi köpte chips och åt tacos och kollade på film och igår var jag på bio och såg Inception. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den filmen alltså. Den var ju bra gjord och så men jag gillar inte saker som man inte kan relatera till. Och jag är ledsen men jag kan inte relatera till folk som går in i andras drömmar och leker. Men den var väl okej kanske? Eller?!

Vi sov hos Mathilda sen aka jag och Hultman. Och jag blev glatt överraskad när jag såg att jag hade fått lön! Så idag har jag shoppat ett par klackar, en kofta, leggins, en mössa och en BH.

Ser fram emot (framemot? helgen också, på fredag blir det ev. kräftskiva och utgång på Sommar och på lördag blir det kräftskiva i nån herrgård i Mariefred. Det ska bli kul.

Nu vill jag sova så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0