det här är slutet på vår film

Hej jag är visst svinnervös inför att börja skolan imorn. Nu vet jag någorlunda hur jag ska gå i alla fall. Jag tror dock alltid att jag ska bli mobbad om jag börjar med nya människor, haha, att jag inte kommer att passa in och så. Men men, det löser nog sig. Bara jag hittar till skolan så.

Helgen har varit bra, ett bra avslut på sommaren. Myskväll med Rillepille i fredags, sen åkte jag till Nattis på lördagen och sen begav vi oss till Freja för bartömning. Eller var det bartömning? Vissa säger att det är nästa helg. Hur som helst så hade jag jättekul, det var roligt att träffa alla där.

ååh, jag är nervös kan inte släppa det. Har redan bestämt vad jag ska ha på mig och packat min skolväska med anteckningsblock och pennor och kalender. Kan inte fatta att jag ska plugga ännu en gång. Tre år till.

Det blir säkert bra. Nu ska jag duscha, tjing.

Kommentarer
Postat av: Mika

Lycka till POSSSSSSS <3

2010-08-29 @ 21:58:23
URL: http://mikado.blogg.se/
Postat av: L

kommer gå asbra!! <3

2010-08-29 @ 22:22:15
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0