vi kanske ses det finns en chans

Igår kväll var ganska rolig, jag drack typ ingenting så jag var nykter, men det går lika bra det! Det var samma DJ som på vår skiva, det var lite kul. Vi åkte hem till Mathilda sen och sov så sött allihopa och jag vaknade och kände mig lite sjuk idag, men nu mår jag bättre.

Har precis gjort en brownie som jag tror blev riktigt god, vi ska fira min syster idag eftersom hon var borta på sin födelsedag. Kom just på att jag har glömt att slå in hennes paket, jaja.

Har också precis anmält mig till ett program i höst.... Känns lite konstigt. Det blev Stockholms Universitet. Ska titta lite till och pilla lite på mitt CV också så ska jag söka sommarjobb. Jag sökte för kommunen också, ifall att man inte får nåt.

Nu ska jag leka nåt annart hejdåååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0