save me from the nothing i've become

Jag kan inte sluta hosta. Det är skitjobbigt. Jag stör mig på det som fan, förstå hur mycket alla på tex tåget störde sig! Jag var dessutom lite snorig också så jag satt och drog in allt i näsan hela tiden, inte så kul. Det var en man som tittade på mig varje gång, men vadå det kan inte hjälpas, annars hade jag ju snorat ner hela mig och kanske han om han hade velat.

Jag har varit barnvakt idag, jag fick upp 06.30 idag och är snortrött, kommer däcka när jag ska hem till min Rille. Hoppas han har god mat för jag är hungrig.

Jag skulle steka blodpudding idag till middag till barnen, Mika hur fan gör du? Det var så jäääävla svårt! INte att steka men att skära helvetet. Allt ramlade i tusen bitar, jag fick två hela skivor. Mamma påstod att det var för att jag sågade med knivn men det gjorde jag inte. Urusel blodpudding, skyller på det!

Jag är lite taggad nu i alla fall för om tre dagar just nu, just i detta nuom tre dagar har jag shoppat lite fina saker och fixar kanske iordning mig litegrann för att gå ut och göra London osäkert!! Wihooooo.

Nu ska jag dammsuga mitt jävla rum så jag kan komma hem till min ponnyplutt! (och mitt påskgodis) (japp, jag är övertrött) (inte för att det var nån som fråga) (Hejdå)

Kommentarer
Postat av: Mika

Glöm att skära tunna skivor, gör tjocka äckliga till barnen och ta dom smalaste till dig själv så blir det skitbra :D

2010-04-07 @ 22:18:00
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0