nothing compares to you

Jag drömde nåt jävligt sjukt inatt alltså. Det var typ massa rånare, eller snarare nån juggemaffia som skulle ha nån uppgörelse med nån. Och så kidnappade dom mig och nån till och vi hade åkt så långt att vi var en timmes väg in i sydamerika?

Men jag lyckades ta mig loss med hjälp av min nässpray haha. Den är bäst! Sen skulle jag ta en färja hem men jag åkte via Norge för att de inte skulle ta mig igen.

Helt plötsligt var jag på ett badhus med alla människor jag någonsin har känt? Vi badade och sen när vi skulle duscha kom Matilda fram till mig och sa att vi skulle åka till Venice, och detta låg i Frankrike. Jag brydde mig inte om pengarna utan vi ba åkte. Awesome.

Nu har jag bakat scones så nu ska jag äta dom. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0