jag har sett allt

Idag bidde jag hemma. Jag gick ut och träffade Adde sent inatt och kom hem vid två kanske. Sen kune jag inte somna och då fick jag världens bästa idé så jag pluggade faktiskt! Jag gjorde klart mitt engelska CV och religionen. Nu sitter jag med naturkunskapsfrågorna som det faktiskt går bra med.

Jag har aldrig lärt mig att plugga men jag tror jag börjar få haj på det där nu. Om man bara tar tillräckligt många pauser så går det faktiskt. Fast de får inte vara så långa. Och så pluggar man koncentrerat i en kvart eller nåt. Sen en paus till. Haha. Så kanske inte du gör?

Det är sjukt förresten vilken falskhet det finns i Ösmo. Och själviska människor. Som är rädda och fega stackare. Jag skrattar åt dom. Eller dig. Högt skrattar jag. För du har satt dig själv i skiten och du är bara rädd att det ska komma fram. Och det kommer det. Och det finns ingenting du kan göra åt saken. Och jag skrattar åt dig. Högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0