hate is a strong word but i really really really don't like you

Min dator har nte virus utan den är piggare än nånsin! Vilken tuuur va!

Igår hade vi nationella och jag tror att det gick bra, vi får la se. Jag åkte hem sen och sen till newnose och bowlade med mammi och pappi och steffi och stikki, haha. Jag var inte sämst i alla fall! Sen åkte jag mot ösmo och då hämtade adde mig, då åkte vi hem till han, sen hämtade vi ted och tina, sen spelade vi kort, jag vann en gång, sen åkte adde och hämtade sin mamma, då kollade vi på skräckfilm, sen åkte vi till fellan i nynäs, sen åkte jag hem.

Idag ska jag och Rillepille fira vår tre-år-och-två-veckors-dag! Jag vill göra mig fin men jag har tappat bort min eyeliner och alla mina kläder är i Årsta. Får väl dra fram nån klänning ändå dåååå.

Nu ska jag utforska kylen, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0