det kunde lika gärna varit jag

Jag är jätteirriterad och kall. Vill lägga mig i sängen igen vilket jag ska alldeles snart. Idag ska jag vara barnvakt igen. Känner mig riktig kluven.

Jag och min älskade Rille hade vår treårsdag i måndags och då var jag i London. Jag kom hem tisdag kväll och då sov han. Sen sågs vi lite igår på dagen och var iofs ute igår vilket var mys. Men hur som haver så åker han bort i helgen till Kalmar och jag vill sova här en natt till för att ses så mycket som möjligt men min familj har jag inte heller träffat på väldigt länge och dom skulle bli glada om jag kom hem. Jahapp. Såna jävla problem har jag så att det är helt sjukt.

Igår var vi i alla fall ute, jag var barnvakt och Rille frågade om jag hade lust och japp, det hade jag. Vi käkade pizza och fixade oss sen drog vi till Götgatan där Rilles vänner väntade. Först var det lite segt, satt med människor som jag knappt träffat och som är svåra att snacka med, dessutom snackade dom BARA handboll. E n d a s t. Så himla kul, dom tränar varje dag liksom, sen ägnar dom fritiden till att snacka handboll.

Vi var i alla fall på typ Bauer eller var det nu hette vilket var asnajs och fräscht men sen fick man inte köpa dricka om man inte var 23 vilket inte alla var så vi drog vidare till en något sunkigare men mysigare krog. Det var najs. Klockan halv ett kände dock jag och Rille att det räckte för oss (det räckte absolut för Rille som hade druckit 5-6 öl) så när de andra skulle till Spy Bar drog vi hem och sussade sött.

Snart ska jah åka men vad ska jag ha på mig? Jag ska undersöka saken nu. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0