det brinner

Jag har läst ut sista Harry på två dagar. Jag har alltså inte pluggat. Jag har bakat bröd och när det har jäst i hundra år har jag läst Harry. Mitt bröd böev gott i alla fall.

Jag är i alla fall så jävla arg och äcklad och du vet precis vem du är och jag hatar dig mest på denna jord. Det är inte ett dugg synd om dig och det är du som har gjort fel och jag förstår inte hur du kan leva med dig själv. Jag skiter fullständigt i dina känslor, tidgare brydde jag mig inte ett smack om dig, jag kände ingenting för dig men fy fan vad jag hatar dig. Du äcklar mig. Du har gjort det vidrigaste man kan göra och dessutom låtsas som ingenting. Det är nog det värsta. Jag hatar dig. Jag hatar dig för att du gör mot mina vänner. Du förtjänar ingen. Alla är bättre än du. Äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0