better slow down boy

Idag har jag lekt med Nattis, vi var först i Haninge och fikade och jag fyndade ett par klackar för 100 kronor. Sen åkte vi hem till henne och bakade sockerkaka och åt lite chips och lite lasagne, sen åkte vi hem tillg mig och avinstallerade hela mitt jävla the sims och installerade det på nytt. Nu måste jag ladda ned allting om igen. Jippie, jag längtar!

Nu ska jag jobba resten av lovet, 14.30 börjar jag imorn, men det värsta är onsdag för på onsdag börjar jag 08.00!!!!!!!!!! Hur ska jag komma upp? Hur? Jag förstår inte...

Jag ska iaf sitta asmycket dom kommande tre dagarna och det är bäääst för på lördag åker vi till London Baby och då kommer jag att vara rik(are).

Vi ses när vi ses, byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0