were on top off the world

Jag tycker jag är duktig som uppdaterar min blogg ofta! Idag har jag gjort absolut ingenting och det har varit underbart! Har varit i Ösmo och tittat på DH, typ åtta avsnitt kanske? Duktigt gjort av mig.

Imorn äre partay och det ska bli kul, vi har kirrat dricka och siktar på karatefylla, hehehhehee. Nejdå.
Och på lördag blire Nattis, ska försöka fota henne också mihihi.

Jag må vara duktig på att uppdatera men jag är inte duktig på att skriva bra texter. Suckar bara åt mina halva meningar som ofta slutar med utropstecken, haha.

Och Rikard åker inte förrän på lördag så han kommer förbi imorn också tror jag, det blir kul =) Vi har varit tillsammans bajslänge men jag är fortfarande kär i honom, det känns så himla bra. :D

Nu ska jag spela the sims, är ledig imorn också! (där kom det...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0