tonight's gonna be a good night

Nu har jag vaknat. Kan som vanligt inte äta... Får inte tag på Slirre, hans mobil är avstängd. Det var dumt. Matte Rosse kommer sen och vi ska fixa oss, med Hanna också! Rrruligt, som riktiga tjejer, haha!

Jag spelade the sims igår till klockan två eller tre, utan att fuska. Hon har redan blivit åldring men hon ska fan bli sjukhuschef innan hon dör!! och kanske få ett stycke bebis? Mitt hus är fint och det finns plats för en till. Jag hatar att jag alltid tar första bästa som de ska flytta ihop med, han har kärleksambition och hans högsta önskan är att ha 20 förhållanden samtidigt. Det kan han glömma! Han ska bli pappa och ha en tjej och sen kanske han har ett väldigt trist liv men då skulle han inte ha tackat ja till att flytta in din mupp!

Jag vill ha frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0