the old me is dead and gone

Nu sitter jag hos Nattis men ska snart åka hemåt, så himla skönt ska det bli att duscha! Jag har fotat Natalie och Sofie, jag vet inte riktigt hur det blir dock... Men men!

Fredagen var i alla fall jätterulig, jag fick släpa Ted hem, det var mindre kul. Han fick för sig att han skulle sova vid kolonilotterna och det ville inte jag, haha. Tur att jag också skulle åt det hållet annars hade han däckat där.

Vaknade upp hos Rikard dagen efter och var faktiskt inte bakis! Tittade lite på desperate housewives och sen ringde Felicia mig, haha. Hade inte pratat med henne på hundra år men det var trevligt.

Skyndade mig hem till Nattis sen, vi sjöng singstar och spelade buzz, tittade på Tsatsiki, morsan och polisen också. Den är så jävla rolig, jag älskar den! Jag var lite småförälskad i Mårten när jag var liten, tyckte att han var jättestor och jättetuff, men han är ju bara en liten plutt.

I veckan ska jag vara barnvakt ganska mycket och sen åker mina föräldrar till Grekland så vi blir själva. Ska skriva min svenska B novell också, men det borde gå fort.

Nu måste jag springa till bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0