Nudlar

Nu är jag i Årsta och ska äta någonting, sen ska jag åka till min familj och passa barn, fyra timmar idag, känns bra. Hoppas bara att dom inte är jätteblyga för mig idag...

Idag börjar Idol och det ska bli skitkul tycker jag! Jag kommer sitta bänkad varje dag och förhoppningsvis tittar jag och Matilda på det på torsdag, var jättelängesen vi sågs! =)

Jag tycker att det är jobbigt att äta mat här, för Rikards mamma är hemma och hon sa nyss "köket är ditt, det är bara att laga vad du vill". Det är ju gulligt, men jag hade tänkt äta mackor?! Det finns inga goda mackor, bara Rikards äckliga subs. Får se om jag lagar nånitng, jag vet! Jag kan ju laga nudlar, det är ju ganska lätt.

Kommentarer
Postat av: matte rosse

Vi ska se på idooooooooooooooooool dååååå :D

2009-09-08 @ 17:03:01
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0