Life goes on, tjalalalala

Vaknade nyss, jag är ju ledig så skönt! Ska snart vara snäll mot min syster och göra hennes tårta och slå in paket. Stefan fyller 22 år idag! Riktigt gammal gubbe =)

Ska också göra svenskan, äta frukost och tjilla hela dagen. Skulle kanske va med Adde idag? Den som lever får se, mihi.

Känner mig så himla glaaad! Har en lektion imorn och sen ska jag till min familj och leka, sen är jag ledig torsdag och fredag. Ska passa på och göra ingenting på torsdagen tror jag =)

Juste; påminnelse till mig själv (och till Leila). Imorn ska jag ge dig pengar i ett kuvert med mitt namn på. Påminn mig Leilz!

Hade haft mer pengar om jag inte bjudit på så mycket dricka!

Kommentarer
Postat av: L

haha apsilut, my love!

2009-09-15 @ 19:45:12
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0