is it true, is it OK?

Jag ville att Carl skulle gå vidare i Idol, han är så charmig på något sätt och jag älskar hans röst! Men Erik är också vidare så det är bra.

Hämtade barnen idag och det gick jättebra, Dilip var ganska så jättetjurig hela dagen och grät ganska mycket men Kiran var glad och mysig. Bytte min första bajsblöja också och det var inte så hemskt som jag trodde faktiskt.

Åkte hem till Slirre sen och käkade tacos och tittade på Idol, pluggade också. Har inte gjort svenska b novellen men det ska jag göra nån gång snart. Faktiskt på rikgit för läraren är så gullig.

Imorn börjar vi tidigt och jag måste hem efter skolan, jobbigt eftersom jag börjar ännu tidigare på fredag. Vi måste planera lite inför lördag, jag och min mor. På fredag vet jag inte om jag ska på laserdome, skulle vilja men jag måste städa massor massor hemma så vi får se. Tror inte jag hinner allt på lördag liksom, men kanske det.

Nu bäddar Rikard så jag antar att vi ska gå och lägga oss? Ska dricka ett glas fanta först =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0