He doesn't want you anymore

Jag vet att det låter töntigt men jag kan inte hjälpa det. Men varje gång jag har sett nån trailer på New Moon, twilight eller nånting så blir jag helt... Jag vet inte hur jag ska förklara det men helt paff typ. Vill inte att dom ska ta slut och jag längtar sjukt mycket efter 20 november! Har försökt låtit bli att titta på den nya officiella trailern men nej, jag såg den nyss. Och varenda gång försöker jag beskriva min kärlek till twilight. Det ska bli så sjukt kul att se den och jag längtar mer än vad någon kan ana!

Jag kommer att vara idioten som klappar högt efter bion, och så sjukt lycklig!

You don't belong in my world.
I belong with you.
This is the last time you will ever see me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0