can't stop me now

Idag har jag gjort en massa roliga saker. Vaknade vid TVÅ (?) och gick ned till min syster. Vi gick till ica och handlade lite, sen bestämde vi oss för att baka bullar. Sagt och gjort, mina blev inte så himla goda men helt okej, det beror nog på att jag glömde bort att jäsa dom. Undra om de jäser i magen i såna fall för jag har ätit sex stycken?

Sen lagade vi mat och till och med det var roligt, jag vet inte varför. Kanske för att vi är ensamma hemma? Haha, jag brukar hata det i och för sig men nu är det ganska skönt. Sen bestämde vi oss för att bada katterna, jag vet inte riktigt varför för de är inte så gamla eller skitiga men struntsamma. Vi hade inget kattschampo heller så vi tog olivduschcreme. Det gick sådär och katterna frös sjukt mycket efter men vi värmde och klappade och dom gillar oss fortfarande. Nu är dom hur lena som helst!

Efter det färgade vi mitt hår också och det blev bra! Färgen var jättemörk när den satt i och jag trodde att jag skulle bli brunett igen men det är typ ingen skillnad mot tidigare, lite jämnare och lite ljusare.

Vi tittade på Idol samtidigt som vi åt bullar och jag hade två katter i min famn som var så trötta så. Jag har börjat gilla dom ännu mer nu.

Nu ska jag sussa i alla fall, puss.


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag vill ha bullar tack hej!

2009-09-23 @ 11:49:36
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0