Thank you for all that you've done for me

Hej hej jag har en blogg, juste ja!

Jag har hunnit fyllt arton häftiga jordsnurr i helgen! Hunnit och hunnit, som om jag hade så mycket annat för mig så jag hann inte riktigt fylla år...

I alla fall, alla bästa tjejerna var hemma hos mig och mös! Stressade som en galning på fredagen och städade, åkte in på laserdome och firade att Sofie fylde 20 på kvällen, det var faktiskt roligt. Blev så sjukt svettig bara och jag gjorde illa mig. Jak er klumpik.
Fick med mig en Natalie hem också och vi sussade sött hos mig. På lördagen städade jag massor, handlade massor, glömde massor (som att städa badrummet där uppe, ursäkta vänner om ni såg det). Bakade två tårtor men fick slänga en några dagar senare eftersom grädden blev sur. FETT SYND eftersom det var sjukt god med chokladbotten... I alla fall, tjejerna kom, det var massa mys och skratt. Jag fick massa jättefina presenter, kan ju rabbla upp alla eller nåt, heheheehehhee.

-Skor, jättefina, som jag hade tänkt köpa själv, tack fina Sabina, Mika, Mathilda, Hultman, Linda, Leila!
-Klocka, hur bra och fin som helst. Jag håller fortfarande på att vänja mig vid att titta på klockan på armen och inte på mobilen, haha. Tack fina ni som jag nämnde nyss! <3
-En halsduk, eller en "tub", hur mysig som helst. Jag använder den redan flitigt men den är liiite för varm nu och jag blir svettig. Men jag tänker använda den ändå! Tack igen, ni fina som jag nämnde lite högre upp. :D
-Ett jäääättefin armband, det där rosa bandet-armbandet som jag spanat på, och Snabba Cash av finaste Matilda! Du är gullig, märks att du vet vad jag gillar, haha :D tack tack <3
-En superfin navelpiercing av Nattispattis, bytte direkt till den, tack så mycket! :D
-En jättegod paradisask av fina Hanna Rautell, den är nästan slut, hihi. Tack!
-Ett armband av Fröberg, tack kära du!
Och sen tror jag att det var allt!

Vi sjöng sing star för fulla muggar och spelade buzz. JAMAN var iaf bäst (när Nattis hade gått). JAMAN!

Det blev söndag och jag fyllde år på riktigt, jag och mamma drog in på en shoppingrunda i stan. Jag fick med mig två skjortor, jeans, skor, koftor, tröjor och massa andra fina saker! Rikard kom med världens bästa tårta som han hade stått och lagat helt själv! Han är underbar och den var jättefin och jättegod. Fick även en tatuering av honoMHar nog bestämt på ett ungefär vad jag ska göra =) Tack älskade du! <3
Fick ett armband av mammi och pappi också, ett Pandora. En iCurl av min bästa syster och en jättefin partyväska av Stefan! Tack tack tack tack!

Blev ett enda stort tacktal av mitt inlägg när det var meningen att jag skulle ladda upp min tatuering hehe.

Men jag är väldig tacksam och glad över att jag har så fina vänner! <<33<3<3<3<3<33<3<3<3< (känner mig kärleksfull.)

Kommentarer
Postat av: matilda

Du är bääästtttt!

2009-10-08 @ 21:38:24
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är sämst!

2009-10-09 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0