Om jag gillar nån, som är äldre än mig spelar ingen roll

Hej hej. Jag har fortfarande inte morgonkissat. Jag gick upp klockan elva, men jag orkar inte. Har sussat hot Matilda i Sköndal inatt. Vi var hemma hos mig igår på dagen, sen ringde Hanna och sa att vi skulle till Bromma och så åkte vi. Tog en evighet dit, men det var riktigt roligt, vi spelade sällskapsspel. Jag och Matilda var bäst!
- Om man inte är sen så är man...
- BLIND!!!!!
Hahahahahha. (svaret är tidig)

- En stor kyckling..
- En tupp!
- Neeej, en stor kyckling
- En höna?!
- Men nej, en kalkon!

Vi byggde en koja sen och skrattade så vi fick ont i magen. Det var riktigt trevligt =)

Och imorn har vi skola men jag vet inte om jag ska gå på engelskan? Känns det värt att gå? Nej, verkligen inte. Men jag ska gå på naturkunskapen i alla fall. Och ta igen engelskan nästa lov, jag menar period.

Jag har två skoldagar nästa period. Då borde vi hinna klart projektarbetet, engelskan, svenska b novellen. Vi är alltså jag och jag. Ifall ni undrade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vi va bäääästtttttt

2009-10-18 @ 21:21:15
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: L

sköndaaaaaaaaaaaaaaal for tehh wiininwinwinwin

2009-10-19 @ 14:27:03
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0