Min handled är svullen.

Jag har så jävla ont i min handled, fattar inte varför jag bloggar då. Rikards fel, såklart. Jag är jättearg på Rikard, smällde igen dörren och gick, haha. Jag är alltid så dramatisk och töntig. Men men, skitsamma.

Tittade på DH där nere, självklart kom pappa hem och ska ha teven där nere, är skitarg på honom också.

Satte mig vid datorn och genast började okända, konstiga människor att skriva. Vet inte varför jag har såna på msn, men förklarade att jag kopierade min kontaktlista och klistrade in alla på min nya msn. Då ville han prata om vardagliga saker, som om vi kände varandra. Blockade och raderade, hehe. Evil-Angie.

Nu ska jag titta lite mer på DH, och Matte Rosse, hör av dig när du ser det här och när du har övningskört klart! :D

C ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0