Jizz in my pants

ÅÅÅÅÅ jag är så arg! Eller, det har lugnat sig nu. Men hur som helst, jag vaknade och var faktiskt pigg. Sov hos Rikard i natt och han hade redan åkt till skolan. Såg att han hade glömt att ladda min mobil i natt, jag blev arg eftersom han lovade att han skulle stoppa i den. Mitt morgonhumör är inte det bästa så jag skickade ett argt sms till Rikard där det stod nåt i stil med "så dålig stil.. bla bla bla..".

Sen läste jag lite i Snabba Cash, läste ut den och den är jättebra<3. Skulle klä på mig. Tog på mig tröja och sånt. Hittade mina jeans och tänker, varför är dom så mörka för? Känner lite, oj va blöta dom var. Ser ut som jag har kissat på mig i jeansen. Upptäcker varför; Rikards jävla vattenflaska har legat och läckt på dom hela jävla natten. Skickar ännu ett argt sms med något i stil med "ditt fel att jag inte kan gå till skolan...". Får ett svar "jag välte inte flaskan i morse, den låg ner redan igår kväll!".

Han har alltså sett att flaskan var vält och låg på mina enda byxor som jag har hos honom. Men han var för "trött" för att ta upp den. Så jag kan inte gå till skolan, jag kan inte gå hem, jag måste ha på mig Rikards fula gröna pyjamasbyxor.

Hans föräldrar  är dessutom också hemma och jag tycker att det är jättepinsamt att vara här så jag låtsassover. Tills mina jävla byxor torkar.

Kommentarer
Postat av: matilda

kram!

2009-10-19 @ 12:37:36
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahahhahahaha asså förlåt med det lät så fruktansvärt komiskt i ditt inlägg. Förlåt men jag verkligen skratta högt! det känns som något från en film typ! hahaha

Puss i alla fall ! <3

2009-10-22 @ 22:35:40
URL: http://nilecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0